LifestyleMarketing

Konto reklamowe Facebook – czy warto je zakładać?

Konto reklamowe Facebook – czy warto je zakładać?

Nie od dziś wiadomo, że jeden serwis społecznościowy, jakim jest Facebook, zmienił zupełnie świat.
Najbardziej popularny serwis i jedna z najczęściej odwiedzanych stron internetowych. Niektórzy są wręcz od niego uzależnieni.
Fakt, że tylu ludzi spędza tyle czasu na tym portalu sprawił że wiele dziedzin również przeniosło się właśnie tam.
Gdyż przecież aby coś zyskało popularność w internecie i żeby coś mogło zarabiać dzięki internautom, to oni muszą najpierw to dostrzec. Ci właśnie użytkownicy w dużym stopniu codziennie są na Facebook-u.
Z tego względu tu właśnie ludzie zakładają mnóstwo fan page-ów. To o wiele łatwiejsze niż założenie i prowadzenie strony internetowej. A w dodatku jak ciężko jest sprawić by jedna strona internetowa z milionów na świecie zyskała popularność i aby miała swoich stałych i regularnych odbiorców.
Niektórzy nad stronami internetowymi napracowali się całe lata.
Wysiłek, czas plus zainwestowane pieniądze i nie jedna osoba dostrzegła, że po latach pracy mają średnio odwiedzin kilka lub kilkanaście na dzień.

Zupełnie inaczej jest na Facebook-u

Mianowicie, tu bardzo łatwo o to by nasze „coś” zostało bardzo szybko dostrzeżone przez tysiące ludzi.
Wystarczy zaprosić ludzi do polubienia nasze konto reklamowe Facebook. Wystarczy regularnie wrzucać posty na swój profil a wtedy wszyscy obserwujący potencjalnie mogą to zobaczyć.
W dodatku mechanizmy tego serwisu sprawiają, że samo bardzo szybko się powiela i jest dostrzegane przez innych ludzi. Jeśli ktoś coś polubi, tzn klinie przycisk „lubię to” wówczas jego znajomi nawet mogą dostać powiadomienie, że on to lubi.
Następnie korzystając z faktu, że ktoś może przekopiować treść naszego posta na swoje konto. Wówczas wszyscy jego znajomi będą mogli zobaczyć to na jego osi czasu i przez długi czas.
Post dodatkowo zdobywa nowe wyświetlenia w miarę upływu czasu.

A to jeszcze nie wszystko

Jest wiele innych korzyści z posiadania konta reklamowego.
Tak przykładowo: Ze względu na wielki biznes, który się dzieje dzięki temu serwisowi w internecie, mamy całe wsparcie swoich kampanii reklamowych. Można skorzystać z opcji reklamowych. Tak aby Facebook pokazał naszego posta tysiącom potencjalnych użytkowników. To jedna z podstawowych form zarabiania tego serwisu. Facebook wyświetla reklamy tak samo jak wszystkie inne serwisy. Ale jednak tu użytkownicy mają wpływ, co będą widzieć inni. Jeśli widzimy pomiędzy postami jakieś reklamy, tzn że widzą je tysiące lub miliony innych osób. A to dlatego, że ktoś zapłacił za to abyśmy musieli to widzieć.
Warto zauważyć, że jest to świetna forma dla małych przedsiębiorstw i biznesów indywidualnych jednoosobowych. Np ktoś sprzedaje swoje kursy a ktoś inny artykuł na własnej stronie, co ma sprawić, że wielu internautów nagle wejdzie na tą stronę i się nią zainteresują.
Oczywiście im większy zasięg chcemy uzyskać, tym koszty będą większe. Ale należą tak czy inaczej do najkorzystniejszych form reklamy w internecie. W dodatku widoczność reklamy jest jedną z najskuteczniejszych.

Udostępnij

O autorze